tisdag 12 april 2011

Hockey...



Jag har sätt mycket hockey i mina dagar, för mycket kanske.
Nu ligger jag här på golvet å städar hos Viktoria, hockey mellan FBK OCH SAIK är på tv:n.
Eve hejjar på FBK och Viktoria vill att det ska bli spännande helst straffar. Själv har jag letat  i alla VB`s tidningar efter en bra reklamannons, men har ännu inte funnit någon tyvär.
Dagens händelse är nog att soffan på skidgym har blivit utbytt, den gamla hade gjort sitt.. Kom ihåg nu Solle skidgym elever sitter ni på borden kan soffan gå sönder. ;S
Annars då?
Livet leker, eller a säsongen är förbi och skolan har börjat tagit fart, nu när vi ska vila igen oss ska det vara en hel del prov varje vecka.. Man blir ju trött!!

Jag & Patty & ny soffan

 Hejjja hejjja
Nu är det VÅR!!

Ha det BÄST!! Nu blir det Billys med de bästa brudarna <3 // Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar