söndag 24 april 2011

Påsk

Glad Påsk gott folk! :)
Nu sitter jag inne i soffan och gruvar mig för att gå ut. Ansiktet ser ut som en tomat och svider så häääääääär mycket! Känns som att den kommande veckan kommer bli lite små jobbigt för mitt face! ;)
Men annars äre fint! Har åkt skidor på fjället nu i några dagar och det är så himla underbart i det här fina vädret! :) Dock börjar snön vara inne på sista versen nu och man får ta sig en finfin joggingtur mellan snöfläckarna ibland ;)
Igår åkte vi nästan till Norge med skidorna, såg gränsen iaf! Tyvärr så träffade jag inte på Northug vilket jag hade hoppats på... :( Fick nöja mig med Gustav som är en liten kopia av Northug ;)

Nu ska jag klä på mig och dra ut och jaga lämlar, dock utan skidorna idag! ;)

UNDERBART!

Mamma & Pappa

Så här glad blir man ju när man får åka och steka på fjället! :)


Brorsan fyllde 21 år. Grattis! <3

Nästan hela släkten kom på besök och här har vi lillkusinen Rasmus! ;)

Jajemen, Hanna & jag!

Lämmel! Typ den 5438449e vi sett!

Grillning!

Stek i backen efter en dag med längdskidorna på fjället :)

Carpe Diem!
/Brink

1 kommentar:

  1. haha då var jag ju också i fjällen . visst var det skönt i solen ?? det tyckte jag // julia eriksson hannas bästis

    SvaraRadera