lördag 30 april 2011

Hola

Hej!
Läget utomlands är fint!
Idag har vi tagit oss en tripp till ett annat ställe än detta, vad det nu hette, och kollat en sväng på stan ;) hittade ÄNTLIGEN ett par örhängen som jag räknade ut att jag letat i 5 år. Så lite glad blev man ju! :D
Annars så har vi mest tagit det lugnt och jag njuter av den träningsfria veckan, skapligt skönt om jag ska vara ärlig, fast lite kli i benen får man ju alltid ;p

Engelskan går fint! Funkar när man absolut behöver den, blandat med lite tyska och även lite svenska för att ge igen på alla spanjorer som tror att jag kan spanska ;)

Just nu sitter vi och lyssnar på musik på balkongen, mysigt värre! :)
Saknar Solle lite grann också, men jag ska inte klaga!
Simma lugnt där hemma! :)
Puss & kram! /VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar