tisdag 26 april 2011

Nytt år nya möjligheter!!

Ny blogg design, eller jag jobbar på den om man säger så!!
Har nu spenderat Påsken hemma vid, som sagt va vi fullt hus där ett tag, riktigt kul att göteborgarn ( storebror Joel) anlände hem, firade hans 25 års dag såhär 1 månad efter :P Bättre sent än aldrig.
Idag börjar det nya träningssåret, så här annandag påsk brukar man åka rullskidor i kortbyxor och sporttopp och typ drunkna i sitt eget svett, eller hur var det?
Det bodar gott att inte allt alltid är som det alltid har vart, blev dock lite besviken när jag insåg att jag inte hade skejt rullskidorna hemma imorse utan i ett förråd i Sollefteå där gör dom ju nytta, men den som väntar på nå gött väntar aldrig för länge.
Men jag har aldrig dött av att åka klassiskt heller, och så inte idag heller.
Nu börjar tiden rulla iväg, jag som tänkte skriva ett långt innehållsrikt inlägg.. Men palla jag e fan trött!!
Ska ta upp några viktiga saker först:
*Spindlar får gärna hålla sig ur vägen så slipper ja bli så fruktansvärt rädd.. Hatar SPINDLAR..
*Sorken kan ju dra åt nå håll, vilka tror dom att dom är? dom har ätit upp vår trädgård och gjort massa tunnlar i gräsmattan...
* Har gjort en väldigt fin inskjutnings tavla men insåg efter att jag spikat fast tavlan att om jag skjuter där kommer tillslut "pinnen" gå av vilket leder till att fall målen åker i backen.. Det blir till att gö om gö rätt någon dag.. Men är ganska nöjd med mitt hem bygge förövrigt, pimpa tavlan med silverfärg och rött och vilket arbeta jag la ner tog sågen och sågade helt själv, jag gjorde allt!! Men ni hör ju att det låter för bra för att vara sant, klart jag skulle faila i slutändan aja.
* Filmtips, Himlen är oskyldigt blå
* Abandon, Love me och Vart ligger landet där man böjer bananerna är 3 heta låtar som vi spelat ganska bra de senaste två veckorna ;) En salig blandning ska de va! 
* Du få ha det så bra utomlands Hanna Viktoria Brink, jag som många andra är INTE avundsjuk!! Den svenska våren är dö varm och vattnet lika så :S Jag ska hålla ställningarna på bloggen tills vidare!! Glöm inte att simma lugnt även i polen finns det små fisk så att säga! :P
Nu tar bilderna över:
Nu siktar vi mot nya Mål!!

Foto stjärnan i farten igen som igen som igen...




Bror Joel!!

Dammade även av pärlan hemma idag, va nå år sedan sist.. .


PÅ ÅTERSEENDE GÅTT FOLK // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar