söndag 17 april 2011

Jag längtar till lov.

Nu är det bara en vecka med massa plugg innan det blir lov!! Skönt :)
Imorgon har vi Marknadsförings prov på tisdag måste jag lämna in reklam annonser och senast torsdag ska min utvärdering in.. Livet är hårt.
Imorgon kanske blir sista åket på Hallsta för i år, nu den sista veckan har jag dammat fram mina underbara ROSS- skider dock glider dom inte allt för bra, undra om det är hösten stenslip eller förra årets skoterledstur som gjort en del i belaget ? haha..
Helgen har spenderats med mina bästa flickor och massa skidis folk!!
Igår va en sånn dag då tjejen som är bäst på att gå i klackar testade högre höjder, närmare bestämt mina ny införskaffade klack skor :P
En kväll med dom och man har brännsår under hela foten, aja de vare lett värt eller??
Men övning ger färdighet så med några vändor i dom där så är jag snart super star på de ;) troligen....
Lite lustigt är att i skrivande stund kollar jag på min te kopp, som har själva tee påsen kvar och utanför hänger själva pappersbiten och dinglar ganska bra, det blåser ju inte precis i min lägenhet lite läskigt!

Jag saknar att vara hemma, jag vill vara hemma med mamma, pappa och mina underbara syskon!! Tur det snart är lov så jag får komma hem å bara va lite, det är så jag vill ha det!!



Är du vilsen i skogen krama ett träd :)


Obeskrivligt!! EVA!!!


Gårdagens påskkärringar!! 


MISTER COOL!!


CARROKINGEN, gjorde det igen!!

Nu ska jag sova imorgon är det morgonstyrka och massa mer på återseende SOVGOTT // anna st 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar