onsdag 27 april 2011

HjaaaaaaaaaaaPP

Nu sitter jag och mysdricker te och äter vaniljglass, det e göööör gott värt att testa :)
Sedan ska jag kolla in alla bilder som kom med posten idag (Bara massa ego kort på mig själv..)

Idag har jag tränat,
Varit på Birsta och shoppat lite med mamma , där stötte man på Burre också, de var inte igår... utan säkert 5-6 dagar sedan hehe
Efter det drog jag hem och hämtade min bössa för skytte träning (själv) på BSK, medans mina bröder tränade. Nu när det är lov ska man ta det lugnt har jag hört, dock ligger matteboken horisontellt på borde och bara väntar på att få öppnas! Jag vill men jag orkar inte.. Med andra ord vill jag inte PLUGGA.
Matte prov på Onsdag sedan Nationella två veckor efter det aja det tar jag då..
Just nu är låten desperados på Spottan, för er som ville anteckna ner det..

Aja plikten kallar sov så sött kram// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar