tisdag 5 april 2011

Skämmes tamme FAN!!

Gud vad dålig jag har varit på att skriva... Nyp i örat, nu ska de bli andra bullar!! Just nu Rullar kosan mot Bruks bruks bruksvallarna!! För skidåkning, lite sprint, lite distans och sist men inte minst knalle crossen!!
I år har vi en liten fight Knåll och tått emellan! ( Jag och Brink, för er som inte fattat det ännu)
Årets viktigaste tävling går av stapeln på söndag, det som vi har tränat på sedan barns ben.. Just att Åka utför..
Jag känner att Tått ( Brink) har ett ganska klart försprång, men nu när jag sett att jag drar SPIKEN och har den tredje delen ( Settis) 30 sek bakom mig. Känner jag ändå att jag måste sattsa lite och mina chanser blir genast lite ljusare..
Vill inte att settis ska åka ikapp 30 sek, men det skulle inte va en omöglighet på den 3 min "långa" banan ;) Kanske just därför hon inte får vara med i våran fight! Vi ser oss redan slagna innan start :P hehe

I bilen är vi Jag som "kartläsare" och settis som rally förare.
Vi var nyss i Åsarna, eller nyss och nyss..  aja där åt vi lite Mat sedan shoppade jag loss, olallaal och jag är grymt nöjd med mina ny inskaffade CRAFT kläder :P (Y)
Hur ska nu väskan gå igen påväg hem? Det tar vi då, kan ju alltid dumpa skolbökerna i någon pappersåtervinning med hopp om bättre behövande ;) Där fick jag till det IGEN!

Nu börjar jag bli illa mående får ge upp dethär med skrivande och fokusera på vägen och kartan som den kartläsare jag är!! Mer uppdatering  när vi kommer framm!!

hörrs daaa// Knåll, ASeT, Anna ST TYP!!!

ps, förlåt Ingrid för att jag "missade" Svenskan, men det gäller att prioritera lite här i livet!! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar