måndag 5 september 2011

"Call ME"

In tagit sängen verkligen the place to be om ni frågar mig! Älskar kuddar i massor och känslan när man bara får vila. Brukar ofta ligga med datan i sängen som jag gör just nu.. och lyssnar på musik!!! Fick klagomål här om dagen att ja spela dålig musik en kvällen så nu använder jag hörlurar, allt bara för att jag är så snäll å tänker lite på grannen vägg i vägg Höhö!
Att ha datan i sängen är inte att rekommendera det blir lätt att tiden rinner iväg men å andra sidan så vilar man även fast man kollar facebook eller dylikt som att skriva på bloggen som man ju gör allt för ofta!
Hatar även att kliva upp på morgonen, det går bra om det är något jag anser vara viktigt! Men ibland pallar jag ju inte att kliva upp då kan jag sova fram mot lunch tid, älskar att snoooosa när man vet att man har tid till det. Det händer ju ibland att man försover sig men vad gör det!
Imorgon har jag Engelska och Gunnel då ska jag vara i tid, har ju till och med gjort läxan! Det går bra nu :) hehe
Nu är kl 22:22 så nu ska man önska sig något!!
Och nu blir det till att lyssna på "call me" sedan är det Godnatt å sov så sött gott folk  // Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar