lördag 3 september 2011

Satan i gatan

Jajamän! Nu är andra veckan i plugget avklarat! I veckan var har det varit ganska mycket ;P Säkert 5 lektioner på måndag blir det till å ta bort nått, blir ju utsliten.. Hehe
Skämt å sido ;)
I måndags va det iaf en välförtjänt vilodag! Efter ett hårt läger i Stöndar!
Men har även hunnit med att träna lite, klassisk vecka denna vecka med det menas en hel del teknik men också bakintervaller, ök upp för Hallsta, precisionsskytte och igår drog jag en sväng med cykeln! Efterlängtat (:
Såg även civilpolisen stod med laser mellan birsta å alnöbron, så det va ju lika bra att jag cykla!

Idag har jag tränat och nu blir det kanske lite målning på vårat fuskbygge, sedan ska jag följa Bröderna på shopping !
Såg nyss att Oscar köpt ny mobil en iphone 4 vit, blev lite smått avundsjuk! Jag ska sno den men säg inget till nån okej?
Annars då?
Ikväll ska vi fira min bror Linus som fyllt 24år i veckan, i och med detta så har min äldsta bror Joel anlänt hem över helgen, Nice! Fullt hus kan man säga, få se om jag får ta soffan inatt höhö
närå, nu ska jag gö nå vettigt kanske sitta vi facebook! Hata facebook!!!
tjingeling // anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar