måndag 12 september 2011

Stereo Hearts!

Nu ligger jag här dagen innan test! Imorgon ska jag kö så öga blö!!
Tidig morgon  06:00 går bussen till Ösund för Max syreupptag!

Veckan som va hände en hel del! Nytt pers på komb race, grymt nöjd! Att jag slog skolrekordet gjorde inte saken sämre direkt! Och en "tävling" med endast 1 bomm har heller aldrig förikommit för min del =)
Blev ju även med i tidning ångermanland i lördags ;) snygg man va då!

Jag väntar fortfarande på min pappa att han ska komma med mina dörrar och mina cyklar! men vem vet en vacker dag sitter dörrarna på plats och cykeln rullarfram lika så jag :))) Tills dess kör vi med svängdörrar på toan och gång och också snälskjuss förstås ;)

På onsdag ska vi på Bio,  Jag saknar dig! Tror det kommer bli super, nä nu måste jag sova så jag klarar av Att kliva upp imorgon! hööörs då bloggeN// Anna ST

PS. missa inte min nya favorit låt Stereo Hearts <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar