torsdag 22 september 2011

Det ska kännas att man lever

Tjenixen!
Tänkte mest bara meddela att jag nog kan va en utan dom tröttaste människorna i världen just nu.. I morse vaknade jag med världens träningsvärk efter gårdagens styrka. Under natten vaknade jag kanske 10 gånger och kunde knappt röra mig plus att jag har fått för mig att det är nån fler än jag som bor i den här lägenheten. Så det håller mig vaken också. Haha ;)
Inte nog med det så stog det intervaller i slalombacken på schemat. Så vid 8 tiden pallrade man sig iväg och körde 70/20 och 15/15. Kändes faktiskt hyfsat bra då, men nu är det värre ;p kan ju knappt sätta mig ner så värker hela rumpan och benen och till och med armarna ;) och inte nog med detta så håller jag även på att få en tand på ena sidan och på den andra har jag en blåsa så det ät lite knivigt att äta :p
Men jag ska inte klaga. Jag tycker det är skönt att det känns att man lever! :D

Nu ska jag snart röra mig mot skolan och äta middag efter en liten tupplur hemma i läggan. SKÖNT!
Måste passa på att tacka den som uppfann bilen! Du är värd guld dagar som denna ;)
Simma lugnt /V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar