söndag 25 september 2011

Hugger i STEN!

jAHOOP!
i helgen skulle jag va i övik träna ha massa kul å bada på paradisbadet och såvidare!
Det hela startade på fredagen vi tog saras bil till övik med första stoppet vid shell efter cisådår 4min färd, där blev det diverse köp för att klara av den kommande bilresan på hela 1,15h.
Väl framme i övik handlade vi mat bland annat grejer till PIZZA! Wihoo, sedan drar vi till Sara`s hus riktigt nice. Dock kommer hon på att hon glömt nyckeln i solle.... suuuuuk men hennes pappa skulle anlända ca 45 min senare men vi blev ändå lite smått less..
Men då kom sara på att altandörren på balkongen skulle kunna vara öppen! Då säger jag direkt att jag kan klättra upp inga problem liksom, å sakt å gjort så tog jag av mig jackan för att bli lite smidigare och kastade mig upp mot räcket! Det jag helt glömde bort var att jag har ju piercat naveln för ett tag sedan å såklart så rev jag ju i den! Först tänkte jag att hela skiten hade ryckts loss, men efter att jag checkat om dörren va öppen så kollade jag hur det hade gått för mig själv.. Lite blod sådär men ingen större olycka va skedd SkönT!! Så kan det gå när man ska leka APA!

men nog om detta tillslut anlände sara`s pappa vi gjorde Pizza och sedan satte vi oss framför en skrekis, dock insåg jag efter ca 5 min att jag hade sätt filmen förut! Men stora fönster och att sitta längst ut på soffan gjorde det hela lite läskigt ändå inte minst när det lät på fönstret då gick det snabbt och plötsligt satt jag inte längst ut längre haha Fjantig jag är då..
Blev även en hel gooo efterätt som pricken över i:et!
Dag två: Lördag skulle köra Ök/Ben men insåg att min hals inte ville vara med så blev Ök istället kunde ju inte avbryta ett pass sådär! Om jag ska va ärlig så gick de inte dåligt jag kände mig ganska stark ändå!
Men sedan ut eftersom dagen gick blev halsen lite mindre glad blev hes och så vidare.. En sväng på stan gjorde inte det hela bättre även fast jag hittade mig några små saker.. Aja slutligen bestämde jag mig för att ta bussen hem.. Dock trodde jag bussen skulle gå kvart i 4:a men det slutade med att den gick vid 6!!
Inte min dag direkt!!
Tillslut kom jag hem hem,, de e skönt å va hemma! Idag har jag väl haft lite ont i halsen men mest hes! Så får väl se vila imorgon å röra lätt på sig på tisdag. JAAAAAA! det skulle va kanoners, imorgon väntar iaf en dag hemma i stavre för att vila igen mig lite sedan kan jag ju hoppas på att få ta bilen till Solle :))

På tal om bil så har jag kört ny Volvon, en likadan v50 som förut men skillnaden är ju att det är nyare årsmodell kanske? Den e iaf snyggare i svart och den luktar nytt och den har snyggare färg inuti! Och den har 6 växlar upptäckte jag idag när jag skulle häää i backen de gick som inge bra att starta på 6:an böhöhö.
Alltid lär man sig något, nu ska jag snart släcka datan och sova ingen morgonstyrka för mig inte :(
Sovmorgon, fast det uppskattar jag inte lika mycket när det inte är meningen att det ska vara det!! Aja godnatt // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar