torsdag 15 september 2011

Det kostar att ligga på topp!

Tjenixen, värsta flow vi är med bloggandet nu för tiden, viktoria säger i sina inlägg att hon ska skärpa sig! Gör hon de neee..
I veckan ha rdet varit Max-test i Ösund vilket bidrog till en alldeles för tidig morgon för att vara optimalt! Men testet gick fin fint ändå (: Han även med en liten springtur i Härliga Östersund!
Jag gillar Östersund det gör jag verkligen, det känns bra där! Lite större än Solle men ändå inte megastort. Så om någon hjärtlig skäl ville bidraga till campen om att köpa en lägenhet där så är det bara att slå en pling ;)
Skillnaden på en 1a i solle och i Östersund är en hel del. "/
Aja åter till veckan morgonstyrka *2 en bra rutin som man kommer av sig undersommaren! Träningsvärk (Y)
Idag drog vi igång årets hemmaläger dubbelpass i två dagar, långpass, skytte och avslutande kombrace! Hårt ska det va :)
Hoppas på att mamsen kommer upp nått de närmsta dagarna, dels för att få mina dörrar men också för att jag vill köra ny bilen! (: hihi
Ett stort plus+ är att mitt Eu- pass till bössan har kommit så nu Taggar vi Tyskland v41!!! :))))))

Igår va jag Agnes å Evelina på BIO! Jag saknar dig! <3 riktigt fin men sorglig film, efteråt fick man ju höra att tjejerna brevid mig hade bölat! Det föll faktiskt en tår på min kind. Tror aldrig jag har grinat över en film förut så aa den e sorglig!

Ikväll har vi haft Go fika hos mig. Jag, VB, Evelina, Patty och Ingela! Riktigt mysigt :) Prata massa strunt men också massa viktiga saker känner hjaa! Idag räknade jag på är min nästa riktiga sovmorgon, då jag inte måste kliva upp halv 8 eller tidigare... Inte nu på lördag utan nästa, då ska jag sova till 12 minst!! :) LÄNGTAR.
Nu ska jag inte slösa min dyrbara tid här utan jag ska sova imorgon väntar en dag med träning!
sovsött// Anna sT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar