onsdag 21 september 2011

Moves Like Jagger

Jahaaaja, då har man hittat tillbaka. Har väl helt enkelt haft bättre saker för mig än att skriva här, fast egentligen inte, men datorn lever sitt egna liv och det är drygt att skriva när den slår av tusen gånger per minut :p
Jo men annars är det väl som vanligt, täppt i näsan men lever ändå ungefär.. Förhoppningsvis så får jag snart komma tillbaka ill sjukhuset och fixa till det där, eftersom jag inte riktigt pallade trycket förra gången ;) blev lite väl nervös där men det kan inte hjälpas :/
Annars så har jag dom senaste veckorna varit hemhem och hälsat på och varit på den årliga marknaden i Hudik och som vanligt blev det renkorv, tunnbröd, strumpor och nougat som inhandlades ;) smarrigt! Annars så har jag varit i Solle och tränat lite och sen var jag hem till Hudik igen och sen hit igen och sådär, fram och tillbaka med andra ord... Jobbigt!!!
Har även hälsat på min kära bror som flyttat hemifrån, och fått det skit snyggt i sin lägga men vad blir det inte när en perfektionist bor där ;)

Annars så hänger man väl runt i Solle, checkar läget på Konsum, raggar runt lite i bilen, ligger och sover i soffan på skolan, osv. Ganska så segt när man inte har nå lektioner.

Nu ska jag tagga till för terminens första middag på HR, hoppas det blir nått alldeles utomordentligt! Sedan blir det kvällsskytte i förhoppningsvis finväder, men troligen inte, och sedan blir det att kolla på när min babe spelar hockeymatch.
Favoritlåt just nu: Moves Like Jagger :)
See you!
Puss /VBrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar