onsdag 18 april 2012

Åker härifrån



Heeej hopp tiden går fort när man har roligt! Nu är det tid för att ge sig iväg till Bruks för säsongens sista tävling kanske inte den viktigaste men ändå! En folk fest utöver det vanliga :) Ska bli riktigt kul att bo tillsammans med 5 till skidgym brudar (:
Jag ställer upp i två tävlingar sprint där det är 17-20 och väldigt många deltagare. Ska va riktigt nöjd om jag går vidare. Sedan lång loppet på lördag med en slalombacke efter halva sträckan kan bli kul och väldigt tufft även där ska jag väl inte hoppas på nå framskjuten placering. Jag gör det för kul och bra träning vilket som (Y)

Skulle gå och lägga mig i tid men har packat en del och slutligen ville jag titta om den fina lägenheten från körfältet va såld ååå nix!! Den e inte såld och nu när jag sökte på blocket så hyr dom ute den fortsätter dom så i några månader till så vet jag vem som vill bo där!!! JAG!!!!!!
Dock hög hyra om man jämför med vad det hade blivit om jag skulle köpt den men vart ska dom pengarna komma från? snälla nån där ute give it to me!! :D

Idag körde jag på chill stilen. Mjukisbyxer linne å kofta as nice palla glida runt i slimfitt byxer varje dag även kallad jeans. Ingen som bryr sig ändå ;) Har även hunnit med ett nationellt prov i Engelska de va precis lika hemskt som i ettan.. Jag kan typ inget så hatar å prata inför folk och inte minst Gunnel så fick typ inte fram ett ord men vad gör det om hundra år?????????? K bry jag orkar inte med all skit mer.
Nä nu säger jag godnatt och på återseende!! <3 // Anna ST




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar