måndag 23 april 2012

Jag saknar dig mindre å mindre..

Flitig uppdatering på bloggen vill jag lova!
Har nyss anlänt hem till Stavre så ska ta bilen imorgon till Östersund min blivande stad :D För lite check av vader och planering av kommande tränings år.  För mig vad det nyår (nytt tränings år) det firade jag med att få sova i min egen säng i Solle efter att ha varit på äventyr i Ramundberget med mina underbara vänner <3
Där blev det två tävlingar för min del, en sprint och ett långlopp med en slalombacke i mitten! Det är det värsta jag har gjort faktiskt förutom den så tycker jag att jag får va nöjd med loppet!
Vill verkligen kunna åka skidor som förr synd bara att alla andra utvecklas i raskt tempo medans en annan står still å stampar... Aja det kommer! Jag jobbar på det :D

Idag har vi dragit igång 06:45 morgonstyrka måste vaknat på fel sida eller nått! Va väldigt pessimistisk till styrkan varför ska jag köra ett ben program när jag bara blir trött å sliten i benen hela tiden...  Ja så kan jag vara ibland lite småjävlig att ha å göra med..
Det är inte de att jag inte vill köra styrka utan mer att jag vill känna att jag har någon användning av de jag gör. Det är inget som säger att man blir bra skidåkare för att man kan gö många dips, ta mkt i frivändning eller stå i plankan i 5 min. De är min åsikt.

Nu funderar jag på att baka något eller slå mig ner framför en film har ju trotsallt sprungit 2h idag!


wiiiiihooooo<3

Jag har en lång vit hals... haha snygga brudar ;)

Lovely <3
Varför ska de alltid bli fin väder när man ska åka hem ?

nu ska jag iväg å handla mat till mig själv.. Finns ju inge laktos här hemma e ;)
vi hööörs // Anna ST



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar