måndag 2 april 2012

Never give UP!

Tävlat säsongens sista skidskytte tävlingar, på ett sätt väldigt skönt nu ska jag ladda om inför sista året som Junior! Å allt vad det innebär, de vill inte säga lite de!
Har kollat en hel del på lägenheter i Östersund och har hittat en fin fin tvåa på körfältet, tror jag är KÄR! synd bara att det är budgivning och med värde på min lägenhet kommer jag inte särskilt långt ;)
Synd att man inte hade en lägenhet på gärdet i Stockholm istället för på gärdet i lilla söta Sollefteå.
shiiiit happens.

Aja jag vet vad jag vill iaf, ingenting är omöjligt så att säga.
Idag har vi haft frilufsdag  här på sollefteå skidgym, vi fick testa på de andra disciplinerna alpint och längd. Längd har jag ju aldrig kört förut! ;) Men de va kul å ha bengan å tony som tränare lite variation i vardagen är alltid bra! (:
Å slalom är juuu bara såååå kul! Fick testa  på en halv storslalom bana, de där borde vi gö oftare :))

Imorgon väntar en Engelska lektion en hantvärks lektion och träning förstås och sedan lite fix å trix såhär i påsketid ;) Innan det bär av hem till Stavre by! Där blir det en natt innan jag å brudarna drar till Stockholm för att spendera påsken tillsammans :D skönt att komma till något lite större än vinterns resor, boden, torsby, lima osv. Inte för att jag inte gillar charmen med det men jag gillar att strosa runt på stan, springa massa i affärer och möta lite folk när man är ute!
Så det kunde inte passa bättre att åka iväg en sväng, nu är det trots allt vilo period ;) Men jag lämnar inte springskorna hemma för de, den dan! Nu ska vi ju faktiskt upptäcka Stockholm lite :D

Mycke snack å lite värkstad har ju inte börjat packa än, tur man e ruti så de går ju ganska fort ;)
herrå! // Anna ST







TACK! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar