måndag 9 april 2012

Påsk i Stockholm

Heeej hopp har varit med Agens och Sara på mågra dagars tripp i Stockholm. Riktigt skönt att bara vara strosa runt i affärer, fika och känna lugnet lite, precis vad jag behövde!
Blev en hel del shopping bland annat en ny skinn jacka och en ny spring jacka den ena jackan väger upp den andra ;) hehe
Har också införskaffat mig en skolavslutningsklännng och en cocktails party klänning om jag nu ska gå på det återstår att se :P
Idag har jag varit ute på en löptur också finns inte så mkt snö hemma, tråkigt fast ändå skönt! Hörde att det finns i solle får väl se när man beger sig dit troligtvis på söndag.

Så denna vecka ska jag chilla, sova, sammanfatta säsongen väldigt många frågor, stå och sälja våra produkter på marknaden i Timrå till helgen,  Och sist men inte minst komma fram till vad jag ska plugga nästa år.

Nu orkar jag inte skriva mer här kommer lite bilder ;)










Tjao tjao // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar