lördag 14 april 2012

Skönhets sömn

Sov som en stock imorse! Helt otroligt att jag försov mig, till allt som jag anser vara viktigt brukar jag ta mig upp till.Så som träning vid läger, skola osv och sådanna viktiga saker när man bestämt med någon....
Pinsamt vaknar av att vikan ringer och undrar var jag är PANIK!
dåligt av mig!
Ikväll blev det go middag riktigt gött faktiskt! Hel grillad fläsfile som man sedan häver in i ugnen klyft pära, kroketter å kantarell sås och såklart lite varma å kalla grönsaker! Man lever ju lyxigt när man är hemma ;)
Alltid goooo midda! Fick även "grillade frukter" äpple å päron i nån sås typ konjak å ingefära å glass till efterätt NICE!

Efter det blev det en sväng upp i sjumildaskogen med mammsen å pappsen fick mig nå fina kort på solnedgången. Skönt å röra på sig lite i mellan åt! Å rödkojan besöker man ju inte varje dag direkt ;) En lördakväll way not!?

Aja nu ska jag sova imorgon väntar mässa och sedan återvänder man till Solle för en halv veckan innan man drar till Bruks delux och lever livet och tävlar långlopp :D Godnatt allan FANS! // Anna ST



wiiiiiihhhhoooooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar