söndag 29 april 2012

Öviiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Nu är jag back on track! Efter en galen helg i Örn skölds vik där vi har firat Sara Nordstrands 19 års dag! :)
Vi har haft det bra helt enkelt, har varit på stan (köpstop) filmkväll, tog mig en premiär på rullskidorna igår och idag har jag hunnit med lite plugg och en sväng på fjällräven och team sportia. :D

Nu sitter jag här i en nystädad lägenhet, har precis bränt mannagrynsgröten två gånger och inser att stearinet från mina ljus har runnit ut över bordet ;( aja

Imorgon blir det rullskidor och styrka sedan lite chill e dill innan det blir grillning! Årets första riktiga grillning nu ska vi tjejer visa att vi är handy wommans! ehe

Nä men nu ska jag sova ha det bäst så länge ;)
godnatt kram <3 // Anna ST




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar