torsdag 26 april 2012

Second Hand

Har suttit och skrivit med mamma i chatten på facebook! Palla ringa, närå!
Har under kvällen testat en massa kläder och insätt hur mkt jag har och hur svårt jag har att välja varje gång.. Då kom mamma med den smarta iden att jag ska öppna en second hand affär haha!
Å i å med det skulle jag få mindre plagg själv vilket skulle leda till en jävla massa tid över till att göra något annat roligt än att välja kläder!
Fast å andra sidan kan jag ju inte hä bort nå, kanske vill ha de nån gång i framtiden... ;)
haha jaaa!
Imorgon fyller Sara Nordstrand 19år vilket leder till att vi ska åka till Övik och fira henne ordentligt :D och blir nog i övik en eller två dagar extra också (: Lite träning och så vidare!

Nä nu ska jag slänga mig i sängen har ny bäddat å allt KUNG! Godnatt stalkers // Anna ST





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar