tisdag 24 april 2012

Tillbaka!

Sådärja.. Nu har jag ÄNTLIGEN fått ett nytt batteri till datorn så nu fungerar den prima ballerina igen efter ungefär ett halvårs damp. Underbart skönt att kunna starta den och den är igång tills man stänger av den, inte håller på att slå av och på utav sig själv, så nu vet ni de! ;)

Annars så rullar livet på hyfsat bra. Har haft en grymt rolig helg i Bruks med brudarna i helgen. Längtade inte hem för fem öre ! Helgen blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss med tanke på den ofattbara olyckan som hände men vi lyckades göra det bästa av situation ändå och hade faktiskt roligt ändå. Lider verkligen med alla som kände Fidde väl. Även fast jag inte kände han direkt så blev jag ledsen flera gånger.. Går inte att ens tänka sig hur nått sånt där kan hända.. usch! Vila i frid !

Just nu sitter jag här och funderar lite och har insett att man måste ju leva som att varje dag vore den sista. Lika bra att göra sig av med allt skit som får en att må dåligt och bara ha roligt! Man tycker ju att man har problem och att det kan vara så jobbigt ibland men som vi märkt i helgen så har vi egentligen inga problem om man jämför med vad som kan hända.. Så dagens tips måste ju vara: Lev i nuet ;)

Nyss kom jag i alla fall hem från stan där jag och Patricia kollade på nya affären som har anlänt till stan. Rut med flera. Riktigt fashion och det är nog bra för den här staden ;)
För övrigt idag har det varit skola med bland annat ett prov som var engelska grammatik, gick inge vidare bra! :( Och sedan en löptur nere vid älven, finfint!

Aja , nu ska jag sluta gagga. Ha det kung!
/V.B

Småbarnen äter glass ;)
Fika på fjället efter en lååååång uppförsbacke..

Hell yeah!

<3




Måste ju även lägga in en bild på kungarna! ;) Hade det på känn hela året och det passade ju perfekt med ett SM-guld i år när Brynäs fyller 100 år! KUNG, KUNG, KUNG!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar