onsdag 11 april 2012

Vurppppppapppa.



Egentligen har jag inte tid med dethär borde sova!
Idag har jag tränat! Cyklade inomhus för att jag har en så fruktansvärt jävlig träningsvärk i mina lår kan inte gå i trappor :S haha Gjorde en fin vurpa också. Jajamän på en inomhus cykel gjorde svin ont ett tag iaf tur ingen såg mig.  ;)
Sedan tog jag tag i mina klisterskidor som jag släpat med mig hem, visade sig tillslut att det fanns 5 par kladdiga klisterskidor i garaget och 4 skate skidor så nu är helafamiljens skidor fixade för att lägga på hyllan för en stund iaf . Ska ju fram med dom till veckan igen :D

Bar även iväg och köpte målarfärg till mitt påsklovs projekt! Sedan vidare på Ikea och köpte en massa Glas som jag och vickan ska testa att blästra (eller nått sånt) på, spännande!
Han även med en fick med mammsen och en god vän och självfallet en sväng på birsta!
 Inhandlade inte en halsduk... Utan tre ;) bara för att snön regnar bort så kan de va bra å ha i vår, värkar ju lovande så som vädret har varit de senaste dagarna.

 Å på kvällen har jag suttit framför tv:n och sätt på typp bygg fällan eller nått liknande och sedan på Bålstad? fan så gullig dom är! :)
Just nu ligger jag i sängen med datan i knät, standard!
Och kollar på tatueringar de va sara som fick mig in på den banan såhär en onsdags kväll. Jag vill men vet inte vart och hur men har en del ideer ;) Men tänk när man blir gammal å grå :S Betydelsen är också väldigt viktig! Kan bli svårt dethär har ju en hel del krav så att säga. Men tanken finns där helatiden!
Hatar när jag inte kan hä bilderna under texten................ nu orkar jag inte försöka mer.
Godnatt sweeeeeet hearts <3 // Anna ST







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar