torsdag 12 april 2012

Glad you came.

Morsning korsning, dålig vana dehär! Är trött vid nio och pigg vid 11.... Tur det är lov synd bara att jag ska upp tidigt imorgon men de löser sig säkert de me.
Ikväll har jag skrivitklart utvärderingen av säsongen så himmla skönt att få de överstökat dock har jag inte skrivit så himla långt är ju ändå innehållet som räknas. Kort och konkret var mitt mål å tycker jag lyckades galant! De jobbigaste var att leta upp alla resultat på tävlingar å måste bara säga FY FAN vad jag har skjutit dåligt i stå i år! riktigt dåligt ska va glad om jag får en träff procent på över hälften :S

Vad har jag mer gjort idag?
Sprungit, fixat med mitt lov projekt! Haft mormor på besök, laga middag å suttit vid datan jävla facebook!
Så jävla värdelöst man ser ju ändå bara en massa skit som man ändå inte vill se... men har man inge bättre för sig så.. Tror fasen facebook förbud är jobbigare än godis förbud... illa!
Ska ta tag i livet snart å göra lite mer vettiga saker än att öggla framför datorn ;) Fast nu har jag ju en liten anledning att sitta där å leta utbildningar om jag nu ändå gjorde de.. Alltid ute i sista stund precis som det ska va ;)

Aja slut tjatat nu ska jag få några timmars sömn <3 Godnatt // Anna ST

söta vi va!!! <3


miss you and miss Stockholm 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar