torsdag 2 februari 2012

2/2-12

Godmorgon!
Ja idag var det ju läge för sovmorgon men såklart så vaknade jag strax efter 6. Vad är det för fel?! :O
Men då passade jag på att städa och tvätta lite, kul..

Idag blir det till att planera och utvärdera träningarna med i21. Får väl se vad vi hittar på för roligt! ;)
Sedan får vi se vad som händer. Eftersom vi inte har några lektioner och även ingen träning idag heller så kanske det blir en repa på "stan" eller nått sånt :)

Igår var det tävling, eller träningstävling eller vad man kallar det, på Hallsta. Masstart, dvs 4 skjutningar. Sköt riktigt katastrofalt dåligt! 11/20 bom. Inget att rekommendera! Men som EG sa så är det ju bra att man gör bort sina bommar nu såhär innan SM. Hoppas det är så också för straffrundor är INTE kul! 

Nu tänkte jag traska iväg på Konsum och handla lite kanske, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig, men sen ändrade jag mig ganska snabbt när termometern stod på -20,3 grader :o Buuuurrrrrrr! Får väl se hur det blir med det där.
Aja. Ha en bra dag! /Vickan

Insåg just nu att jag saknar sommaren och värmen ganska mycket, och när man får vara lite brun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar