tisdag 7 februari 2012

Mums!



Kvällen tillbringades på stan med brudsen. Drog en fika på stan, semla och kärlekste, sjukt gott! :D
Blev sedan en runda på coop, en runda på Lidl och sen en runda hem till mig. Finns absolut ingenting att göra här i "stan" men vad gör det när man har det bästa umgänget? ;)

Annars idag har vi kört som nå småtävlingar på träningen. En stafett (jag och Mattias vann, ohyeah!), en sprint och sen en jaktstart fast en sprint, alltså bara 2 skjutningar. Gick väl helt okej faktiskt! :)
En liten löptur avrundade passet och en & annan snöpulning..

Nu är det hög tid att dra sig mot sängen och kanske kika på en film. Fast jag förstör alltid varje film genom att somna så får väl se..
Ha en fin natt! Puss & kram, Vickan!

Dagens tips by Gunnel: "Använd glasögon" (sa hon till en kille som inte såg vad de stod på tavlan) "Jag kan ju bara säga att jag ångrade att jag inte använde glasögon när jag va i eran ålder, för då hade jag många killar som jag ångrade när jag väl tog på sig glasögonen" HAHA! typ nått sånt sa hon och ja, det var väl ett bra tips! ;D

Använd ALLTID glasögon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar