onsdag 8 februari 2012

hjaaaaaaPP

Onsdag en helt vanlig onsdag kom hem för typ 1h sedan har varit och strosa runt lite på "stan" och hängt hos Patty med Hägesten och systrarana Nyberg! Nu sitter man här datanörd!
Imorgon bär det av hemmåt efter många om och men sedan vidare mot TORSBY!!!!
Kvällens outfit blev inte den härliga onepicen utan dom gamla hederliga fotbolls byxerna lill många matcher man gjort i dom då ;) Saknar fotbollen även fast det va x antal år sedan :-/
Såg en lapp om nattinnebandy meeeen först så stod det bara åk 1-3 på gb fick vare med men fan klart man få vara med tänkte jag även fast jag är 4a, synd bara att det är tävlings helg den helgen! Faaaaaaan så kul de hade varit... aja får väl visa mina talanger en annan gång hehe
Har även boka in så man inte blir själv på alla hjärtans dag, känns ju bra <3 haha De blir singelkväll med brudarna utan grabbar så jävla KÖNG! Slipper jag sitta ensam hela kvällen då, kors i taket!
De va nå mer jag skulle säga också, Jajuste är det någon som har lite pengar över och vill bjuda mig på en utomlandsresa så är det fritt fram jag tackar inte Nej! Lite Sol och Värme skulle inte sitta fel ;) skämt å sido!
BAMSEkram // Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar