onsdag 22 februari 2012

Tjabba första tävlingen avverkades i tisdags för min del, var väl inget att hänga i julgran så att säga ;) Kasst skytte och en halv knackig åkning..
Men jag e inte bitter ändå, igår efter tävlingarna drog vi en repa på stan sedan fikade jag och Ingela med lite folk från alla olika länder väldigt lärorikt för min del. Översatte allt dom sa så lite engelska förstår man ju ändå, kul faktiskt!
Efter detta drog vi till våra föräldrars hotell och åt middag, de första som jag ätit och tyckt varit gott i Finland (Y) Vi skratta och hade trevligt iaf :D
Sedan återvände vi till vårat boende som ligger en bit utanför i skogen! Men jag triv som fisken i vattnet!
Idag har vi joggat, äte lunch, tränat, spelat kort, följt live sändningarna från dagens tävling. Och sist men inte minst så har ledarna och vallarna gjort ett fin fint uppträdande för att fira de SUPERGRYMA prestationerna på dagens JVM stafetter. Såååå otroligt två JVM - silver på en och samma dag till både de yngre killarna och tjejerna :D wiiiiiiiho duktig dom är!

Nu ska jag sova och tagga stafett imorgon, kör 3dje och sista sträckan!
Goodnight  everyone // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar