onsdag 22 februari 2012

JVM-silver!

Halloj!
Har just landat i soffan efter ett besök på sjukhuset som inte var det roligaste. Skulle dit och ta nå prover och sånt för jag haft ont i huvudet varje dag i mer än en vecka nu och plus att jag ständigt är trött. HATAR att ta blodprov men vad gör man inte? Började med att ta sex rör blod men sen kom hon på att det behövdes två till så då fick hon sticka igen. Det hela slutade med 8 fyllda rör och en halvsvimmande Viktoria. Förstår inte hur det kan vara så hemskt.. Fick ligga där ett tag och ta igen mig och sedan darra mig iväg hemåt.. FY!

Annars idag har det inte hänt allt för mycket. Var på skolan alldeles för tidigt.. Skulle haft en lektion klockan 9, men den var tydligen inställd, när jag sedan gick på nästa lektion vid 10 så var dörren stängd och ingen öppnade så då blev det inget där heller, så det blev bara en lektion idag vid 1. Jobbigt, ja!

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Ingen kvällsskytte idag heller. Kan vara skönt att skippa den ibland också så man slipper frysa ;)
Ska nog strax traska ner på videoteket om jag orkar och lämna tillbaka skräckfilmerna jag, Patty och Agnes såg i lördags och i måndags. SATAN vad vi skrek! :o
Måste även passa på att tipsa om "FashionPatty". Gå in här så får ni se en brud som har koll på allt som är fashion: http://fjortispatty.blogg.se/    HAHAHA!


Ett STORT grattis till brudarna och grabbarna som vann JVM-silver idag! Grymt Hanna, Olsson & Robban! :D Blir ett jävla firande kan jag lova när alla kommer hem! ;)

Pusshej! /V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar