torsdag 23 februari 2012

Torsdag!

En PISSdag är nu slut!
Träningen i morse gick jävligt dåligt! Blir så frustrerad när det inte går som jag vill nån gång.. Ber till Gudarna att det blir bättre, NU! Vill verkligen inte att det ska gå så här pissigt dåligt hela tiden :(
Som tur är så har man världens finaste kompisar som alltid gör en glad igen! :D <3

På eftermiddagen tog jag och Patty på oss löpardojjorna och sprang en sväng. Citerar Gradin: "Ta på er löparskorna och dra ut och shakea lite". Sagt och gjort ;) Stack ut en sväng i solen och hittade mycket olika grejer därute på vägarna, bland annat ett dött rådjur, några "vanliga" elever som försökte åka skidor men det gick väl sisådär, vi joggade förbi dom så ja då kan ni ju tänka er hur det gick...

Nu sitter jag i soffan hemma hos Anton. Låg nyss uppe i sängen och sov för jag hade så jääävla ont i huvudet. Alltså huvudvärken jag har nästan varje dag är verkligen inte att leka med, usch! :(     Men efter c-vitaminer från Antons syrra och huvudvärkstabletter från Antons mamma så är jag nu fit for fight igen! Gulligt! :)
Tack & hej! /V.B


Blåbär ute på..
Man märkte att dom mest av allt ville sjunka under jorden när det kom skidisar och såg dom ;) Citat av Patty: "Man har ju satt lite respekt i dom ändårå"



Mums!     



Bruden som lyser upp vardagen:


Patty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar