lördag 4 februari 2012

Fina film TIPS!

här om kvällen när jag skulle sova sappade jag mellan kanalerna och så vips så fastnade jag vid denna film!
Har velat se den förut men glömt bort! Otroligt fin film för den som vill se en sån :)


Jag saknar dig såg jag och evelina på bio för säkert 1 år sedan eller nått! Den är ungefär i samma stuk som filmen ovanför, en familje medlem går bort! Riktigt tragisk :(

Sedan kan ni ju alltid rota fram en gammal goding! Här är två heta tips:
*Rosa the movie
*Eva och adam
hehe

Och om du kanske som jag gillar skrekisar så kan du ju alltid se Norska
FRITT VILT
Finns 3 filmer å de e bara å börja :)
Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag kila och baka en kaka till våran hemma tävling imorgon
höööörs heeej <3// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar