torsdag 2 februari 2012

Wild ones

*Idag har det inte hänt mycket!
*Sovmorgon, välbehövligt!
*Packat väskan!
*En sväng till tränarna, såklart va inte den man skulle till där!
*Åt äckel lunch!
*Tog svart taxi till Bussen!
*Åkte buss genom k-fors & här-nös-and!
*Ringde alla mina nära å kära, men det är som vanligt de INGEN SVARA!
*Börja gå med fetväska och skidfodral med 6 par skidor å 4 stavar mot pappas jobb och vips så börja de ringa den ena efter den andra och om jag ska va ärlig så han jag inte särskilt långt innan pappsen kom och plocka upp mig ;) (y)
* Inte gjort många knop sedan jag kom hem, helt rätt såhär en vilodag!
* Nu sitter jag framför datan funderar på att fara å hyra en film ut å köra lite bil med andra ord! :D

Blir hemma till lördag kväll eller söndagmorgon då jag beger mig till Örn-skölds-vik för längd cups tävling!

Nu ska vi se va denna data har att bjuda på för bilder ;)


Sweeet seventeeen kanske

julen 2010


Är grymt taggad för stafett i Torsby med BRUDSEN!
herrå på en stund! // Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar