måndag 13 februari 2012

JVM, Wiiiiiihhhoooooooo!!!

Halli hallå, igår kväll vid midnatt anlände vi till Sollefteå! Efter en helg i Torsby som jag redan har sagt så kom vi fyra på stafetten vilket jag tyckte va kul, loppet kändes bra och fel fritt skytte för första gången på tävling, SKÖNT!
Andra dagen var det masstart även då bra skytte 2 bomm av 20 skott :D Slutade 3a på jsm efter Anna W och Ingela A vilket jag tycker är helt okej :))
Sista dagen gick riktigt bra 4 bomm av 20 skott ganska bra åkning också! Synd bara att man sköt i fel ordning så man blev diskad... Black out! Aja gör mig inget även fast jag i efterhand va lite lack på mig själv och hur jag kunnat göra så feeeeeel :S Men det händer ju även på världscupen så att....
Bronset gick istället till Brinken, det är hon värd :)) <3
Fick ju veta att jag blev uttagen till JVM också, vilken lättnad! Har varit målet med hela säsongen och har faktiskt mått riktigt dåligt den senaste månaden av många anledningar.. Lagt ganska stor press på mig själv och nu hoppas jag den ska släppa!*
Ännu roligare är det att vi blir ett gööööör skönt gäng som åker, bland annat Victor o, Robert S och Hanna Ö som också går i Sollefteå! Fick även kläderna igår och heeeej å hååå här ska vi inte ha nå luftmotstånd inte :s Hatar tajta kläder för tajta kläder får ju panik! Okej jag ska inte klaga nä de ska jag inte göra, kläderna sitter perfekt ;) Är bara så van sundsvalls fladrande kläder ;) hehe

De va allt jag hade att komma med för stunden, puss & kram // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar