onsdag 29 februari 2012

Nu har jag precis skickat in min intresseanmälan till skidskytte universitetet i Östersund. Såhär i sista minut, vet fortfarande inte vad jag ska läsa :/ hjäääääääälp!
Idag har jag och Sara, Eve, Victor och Märta kört ett riktigt chill pass på Hallsta! :)
Har även varit på syslöjden där jag började med ett Linne i spätts, nu vill jag bara dit och fortsätta. Synd att det är lov nästa vecka :/
Har även börjat planera lite:
Bruks är helt klart ett faktum! A och O helt enkelt!!!!!!!!
Sedan har jag och Settis pratat om å vara med på New Sweden i Östersund helgen innan påsk!!!
Sedan vill jag hitta på något skojjj på påsklovet också! :)
Vill även åka och hälsa på Therese i Stockholm hennes sista år där, hon tar studenten FAN!!!
Få se hur det slutar i slutänden brukar ju hinna ändra sig fram och tillbaka några gånger ;)

Till helgen blir det iaf Piteå och cup tävlingar sedan sportlov som jag inte har nått inplanerat på förutom 3-4 stycken sovmornar till 12 ;) yesss!



<3
Nu ska jag fortsätta se film har inte tagit mig ur soffan sen jag kom hem oooooops, trött tjej!
Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrå ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar