tisdag 16 november 2010

Dag 1 Ramund

Nu har vi anlänt till Ramund med PassatN ganska välfyld om ni frågar mig!!
Vi har flyttat in i fjällviol B  och vi har ett rum över :(
I detta rum hade viktoria sovit :/  eller juste vi kan ju inte skilja på oss ,så det hade nog blivit att  evelina och viktoria tog dubbelsängen sedan fick jag som deras barn sova vågret vid deras fötter!!!
- jaaa, jag saknar det :(
Men nu är hon 40 mil bort, inget att gö åt den saken. Istället blir det nederslaf på en våningsäng inte helt fel det heller e :P

Idag har jag:
*Tränat lite
*Räkat hur många som satt vi Datorer på hotellets allrum, 20 + sa SETTIS!!
*Sett en Norman från Meråker, dock inte hejjat ännu :P
*Spelat pingis med settis + några till som vi inte vet vilka det va!! Först trodde vi dom va Norskar, men vi insåg snabbt att dom inte va det när dom började prata...
*Sätt säkert 50 norskar på spåret ;)
*Upprepat Daaaaaaaaaatannnn men fick inte riktigt till det!! behöver nog ta några lektioner av Viktoria
+ en massa mer

Idag har jag inte:
*Pluggat (Y)
*Hittat msn på pappas data, ibland finns det och ibland inte :( Hjälp någon??

Nu försöker Kingen Evelina Settlin få till den efterlängtade bilden, få se om hon lyckas ;)


PUSS Å KRAM // anna

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar