fredag 26 november 2010

En dag inte den andra lik!!!

Jag idag har varit en sånhär dag då Anna Svedin Thunström inte skrattat allt för mycket. Vad kan de bero på??
Min ena halva är i bruks på läger med sin klubb och min andra halva har varit på tester i Östersund hela dagen... Men ibland behöver man ta igen sig lite, har jag HÖRT!!
En helg hemma är vad som är planerat.
På tränings schemat står dubbel VILA!!
Pappa prata om att vi ska NOLLLLLLA mina skidor i helgen, undra om han mena att vi ska köra ut dom i skogen och sedan hoppas på det bästa, att dom hittar hem??? För att sedan välja vilka som är nummer 1, 2, 3 osv ;) hihi
Tror det blir hockey imorgon kväll Timrå vs Luleå, men tro gör man ju i kyrkan som sagt :P
Men nå renar ska väl inte va nå problem för Timrå IK, men då va det de där med lördagar å hemmamatcher :-/ risken finns ju faktiskt att dom förlorar, men det ligger runt 0,80808!!! Hehe

Idag har min bror LINUS namnsdag ;) Hans "största" dröm är att få vara med här, å nu passar det som så bra när han har namnsdag å allt =)  Självklart har vi ätit TÅRTA!! Satt ju inte helt fel efter Tacosen som vi åt till middag:P Nu ska jag snart gå till rummet å dega ner mig i sängen... måste ju skriva klart först :S

Imorgon ska jag bidra med lite TALANG i bagarstugan med den äldre generationen :):):) Gryyyymt!!! Bilder kommer det kan jag löööööva er...

Ska också ut och övningsköra men denna gång varnar jag er inte,
jag KAN
jag VILL
jag FÅR
och så gäller det att VÅGA!!! eller hur va det???

Så här på fredags kvälls kvisten, kastar jag in en rebus!!! Kan du svaret är det bara att kommentera, först vinner!!! Såna är reglerna.....  
ska tilläggas att jag klara den INTE, har inte ens försökt ;)  
HEEEEEJ SVEEEEJS// anna

3 kommentarer: