fredag 5 november 2010

Njutånger

Min grymma brorsa! <3
Här har ni ett levande bevis på att jag knäcker pappa på intervallerna! Han ser "lite" sliten ut!

Tur man har med sig Gurra när man skjuter så kan han måla tavlorna! ;)

Jag in action!

Kusinvitamin & jag!
Tjabba!

Nu har jag varit hemma i underbara Njutånger i några dagar.
Dagen när jag kom hem fick jag sitta på akuten med stackars Anton som hade fått järnspån i ögonen. Läskigt! :( Men det gick bra!


Annars har det inte hänt allt för mycket här hemma. Har tränat lite och tagit det lugnt. Ganska skönt att inte göra nått också :)
Har även lämnat in min mobil på lagning IGEN! Hmm... nu ska vi se, det var nog åttonde gången.

Idag har vi varit på restaurang och ätit mat och vi skulle fira min älskade bror som har klarat en stor övning i lumpen. Var bara 5 stycken av cirka 150 stycken som har klarat det ännu, den ni! ;)
Så vi skulle hämta Chille på tåget och dra på Texas och äta, men såklart så är ju SJ så värdelös så tåget strejka och dom blev stående i en tunnel och vi hann äta upp och allt innan han kom. Lite tråkigt! :( Men det var otroligt gott! :)

Nu måste jag kolla klart på idol och heja på Minnah & Olle som nu har blivit mina nya idoler! ;) OCH NU BLEV JAG SKIT GLAD AV ATT DANIEL FICK VARA MED OCH SJUNGA! King han är! ;)
Hejdååååå! /Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar