söndag 7 november 2010

Tillbaka i Sollefteå

Nu är lovet slut och vi är tillbaka i Sollefteå!
tråkigt att loven alltid ska gå så fort och man hinner knappt göra nånting :( men men...
Jag räknade ut idag att nästa gång jag kommer hem är till jul, kändes lite väl långt... :(

Lovet har varit nice! :)
Tillbringades halva veckan i fjällen och andra halvan hemma i Njutånger ;) Nice!!!!!!

Bilfärden upp idag var kuuuul som alltid! ;D
Dagens höjdpunkt var nog ändå när Anna märkte mitt ute i skogen att hon hade sin pappas mobil i fickan. HAHAHA! Vi fick ta en plastpåse och knyta fast den på Tappäla skylten och Stefan fick åka dit och hämta den, ;)
Pappor som brukar gnälla över att man ständigt sitter vid datorn OCH MOBILEN, men när dom väl blir utan dom själv så blir det kris! ;) höhö.

Nu måste jag sova och ladda inför morgonstyrkan i morgon... Det kommer bli tungt att gå upp så tidigt! :/
Och i morgon har jag även planerat att lämna cykeln hemma och för första gången sedan vi började, gå till skolan! ;) den ni!
Sov gott! /Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar