måndag 29 november 2010

Tjuvduschning ;)

Tjaaa! Nu är vi tillbaka i Solle :) fick ta bilen hit igår trots alla olyckor som hänt i helgen och två väldigt nervösa föräldrar! Men det gick ju fin, fint! ;) stannade även i Stavre City och hämtade Anna ;) våran vackra sång gjorde resan lite roligare!

Idag har vi börjat lägret. :) började med ett race och det gick väl hyfsat ändå :) första intervallpasset efter jag va sjuk så jag är väl nöjd... Annars har det inte hänt mycket förutom vila och sedan ett pass till med lite skytte ;) det var kallt, men de gick! Dagens fail kommer från mig iaf!!! Jag skulle skjuta och kollade in i siktet men då såg jag inget så jag tänkte att det kanske var is i den, så jag blåste där men de hjälpte inte, så då slickade jag lite, och vad hände? Joo tungan fastnade på bössan och jag fick panik och drog bort därifrån. Så nu sitter det lite av min tunga på bössan och fyyyy faaaasen vad det svider nu :( dåligt av mig!!!
Annars ikväll har jag agerat taxi runt, runt! (: och sedan blev det glögg hos Klarry :))

Dagens höjdpunkt: Dusch hos alpinist killarna ;) den ni! Lite läskigt med tanke på att Olles krycka låg där inne. ;) han såg oss säkert :O


Nu är det dax att sova! Godnatt! /VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar