torsdag 11 november 2010

Vi överlevde..

Nu har vi precis gjort Rättskunskaps prov. Vilket gick sådär som vanligt man kan få lika gärna få IG som VG!! återstår att se med andra ord.
Nu ska vi snart ha sy slöjd sedan blir det chill e dill med de bästa!! Hört nått om Tacos och pepparkaksbak men dom hinner väl ändra sig :p hihi

Som evy sa så har jag varit utan dator en hel vecka vilket är riktigt bra av mig ;) Tror den dog av överansträngning : / får se om man kanske får låna pappas, vorre ju inte helt fel å ha en Dator på lägret. Om det nu blir något läger??? Annars är ju mamma ganska bra på att hålla kontakten med dom som loggar in på msn =) Har nämlingen så att min msn loggar in automatisk på hennes dator... GRATE!!!
Lite roligt när man är hos Evelina och sitter vid datorn och ser att man själv loggar in :P

Nu ska jag gå och leta rätt på min andra halva som troligen gick och dog i omklädnings rummet efter provet stackarn :(

 HÖRS PÅ HEEJJ  ;) //anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar