tisdag 2 november 2010

Tja tja Bloggen!!!

Ny uppdatering på G. Sitter här med store Bror Oscar å ser en Beck film som man har sätt 10 gånger förut!! minst... Men det skiter man väl i ;P finns ju inge bättre!! Beck är fan svår slaget ;)
Jag höjer blicken mot köket och på stolen ser jag en fet hög med läxor som bara ligger där, som vanligt ;P
Ska ta tag i det där en annan dag!! Fast juste har redan börjat lite smått med att grubbla om vad jag har för drömmar i livet, Just nu har jag inte kommit fram till något, det va ju enkelt då behöver jag inte skriva nå?! Idrotts psykologi vad vorre livet utan det, juste ingenting ;)
Nä nu ska jag snart gå och lägga mig!! Imorgon blir det en sväng på Birsta för köp av födelsedags present till  syster  Frida :):)

Sov så gott // anna st 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar