torsdag 18 november 2010

KOM HEM!


Nu har jag städat hela lägenheten bara för att mina idoler kommer hem i morgon så man kanske får nå besök! ;) Och när jag menar mina idoler så menar jag inte alpinisterna utan Anna & Eve! (:
Under min välbehövliga städning hittade jag mitt örhänge som har varit borta ett tag nu och som jag har längtat efter. Ibland lönar det sig att städa! ;)
Jag har även packat upp min sista flyttlåda som har stått bredvid soffan sen slutet av Augusti. Jag kände att det var dax att få bort den nu!  ;) 

Dagens sms kom från mamma: " Nu har man klämt 1,6 mil igen, fy fan tror jag har hamnat i bra form nu ;) " Haha! Tur att nån har hittat formen iaf! ;) Och jag blir så avundsjuk på att dom åker skidor på mitt favoritställe där hemma! Jag saknar det, för det är så mysigt att åka med pannlampa mitt ute i skogen! :) Hihi!

Annars är det: DÖTT! Ibland känner man att det är jobbigt och deprimerande när man har mycket att göra, men att inte ha nått att göra är fan mer jobbigt och deprimerande! Sjuuuuukt! Jag hoppas kingarna kommer hem i morgon och livar upp det här stället rejält! ;) Det brukar ju inte vara nått problem, så snart är det nog full fart här igen, precis som det ska vara! :)
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar