lördag 6 november 2010

Hallå där kött & blåbär

Anna här ;)
Nu har jag återvänt efter en kort vistelse i Ramund/ Bruks :D Där har jag åkt upp, ner, upp,ner, upp, ner osv. Ganska chill ;D
Datan har börjat må lite halv krasslig på sista tiden också!!  Kan det vara en höst förkylning som spökar?? eller är det av ren lathet den inte startar :( illa vilket som...
Idag när vi var i Vemdalen när kl var runt halv 2;) pappa sa att det skulle ta 2 timmar till Timrå!! Tjena mitt bena ;) inte riktigt va.. Tog mer än 2,30 så man missade början av matchen mellan Timrå IK och AIK.
Ja idag är det ju lördag och hemma match och jag va där, därför va oddsen för att Timrå skulle vinna väldigt liten :( Dom förlorade också!! Bara att bryta ihop och komma igen..
Tycker grymt synd om AIK spelaren som typ bröt benet eller nått?! Det va så hemskt att se FY FAN va ONT!!! Foten bara hängde :(

Detta har hänt :
- Pappa stod för en hel del kokande har inte hänt de senaste 10 åren :P Men smaken är väl som baken. Han lyckades bland annat med brända köttbullar som ändå va kall i mitten ;P
- Tappade hakan när pappa stod och damsuga när vi kom tillbaka efter ett träningspass. Dock hade han tappat ett glas i golvet. Annars börja man ju fundera om han blivit sjuk på riktigt som städade :O
- Tror några av oss BSKare har sparat in med slipningen i år och kör på egen stenslip ;) riktigt effektivt om ni frågar mig!!
- Victor Olsson skulle stila för mig och Johan L vilket blev en fin fin vurpa. Nära att bli en serie krock där ;)
- Dom har spelat bowling Pål plutt tog hem total segern Grattis!!!

Klart å betart imorgon ska jag hämta mina skidor & mitt nya vätskebälte!! någon som snodde det förra DåligT :(  Sedan ska jag ÖVNINGSKÖRA i SUNDSVALL så alla som inte vill få nå skador på bilen håll er hemma imorgon MVH// en stjärna på att köra bil ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar