torsdag 4 november 2010

Ramundberget

Ramundberget det är där man hänger :D
Vill ni ha snö åk till, Brukbrukbrukssvallarna ;)

Efter en fartfylld dag med lite träning både i Östersund även kallad skidstaden och Bruksdelux ;P
Har man nu gjort sig hemmastad i BSK huset :) Som ligger i Ramundberget!! Perfekt läge inge att klaga på med andra ord ;) Den som ska stå ut med mig lite extra är Linnea Öberg my roommate :P Men hon har varit med förr, dock har jag aldrig hört att hon klagat på att jag pratar i sömnen.
Men jag har en ganska bra förklaring till detta, hon somnar alltid tidigare än mig så det är jag som får stå ut med henne :S och hennes snarkninga;) hihi

Nu är det dags att ta sitt pick och pack och gå och sova. Ska berätta nå skrämmande spökhistorier så jag somnar först :) (Y)

Detta är vårat Rums DJUR!!



Jag gillar inte Fisk så nu är han död!!!
- va?! synd då blir det ju Fisk till middag imorgon;)
ajjj FAN

Imorgon vill jag ha mindre isigt före, tyckte det va lite väl halt idag!!
Eller har någon ett par slalom skidor att låna åt MIG???
är i stort behov annars är jag död innan detta lovet är slut :O
Men det skiter väl ni i :)

Snipp Snapp Slut så va blogg inlägget SLUT // Anna å Linnea ö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar