fredag 26 november 2010

Idol!

Nu sitter och jag ser på idol. Och jag har gått och blivit kär!!! ;) även settis har blivit kär ikväll, jobbigt att vi vill ha samma kille! ;) höhö! Måste säga att alla var grym idag! Och jag dööör om Olle åker ut!!!

Annars idag har vi åkt skidor (: det var kul men KALLT! Förfrös rumpan! Domnade nästan bort och drog av en vurpa så det sved som faaaan! ;)
Sedan blev det tacos, men då dissade jag dom 7 killarna jag bor med för dom hade inte fått fingrarna ur arslet på typ 50 minuter, och då fick dom panik, och visste inte vad dom skulle ta sig till... Stackarna! Inte lätt när man aldrig har lagat mat! haha! ;)

Nu ska jag chilla och fortsätta lära känna min telefon :)

Dagens citat kom från Felicia: jääävlar Anna vilka lökar! Missuppfattades lite, men hon menade faktiskt att hon hade svettlökar! ;)
Ha det kul! /VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar