tisdag 16 november 2010

Livet som sjuk SUGER

Att vara sjuk är tråkigt, deprimerande, irriterande, hemskt, frustrerande, förjävligt,VÄRDELÖST!

Idag har jag pallrat mig upp till Sollefteå igen och måste väl bege mig till skolan i morgon och övergivna Skidgym. Känner att stämningen på skidgym är på botten nu, dom som är kvar där är skadad eller sjuk, inte kul!
Dagens pass var att gå från busstationen till lägenheten med: en feting tung väska med en trasigt hjul, konsumkasse full med mat, bössan, stav- och skidfodral. JOBBIGT!

Nu måste jag sova så jag orkar hela dagen i skolan i morgon, ser ju verkligen fram emot det nu..... not! :(
Måste bjuda på några fina bilder också (:
/VB
Snacka om svikt i stavarna! Biffen!

Settis och den riktiga kippan!

Sunkens välfyllda kylskåp...

AS fräääna tatueringar!

Jag saknar er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar