onsdag 8 september 2010

ojoj!

Hejsvejs alla glada! :D

Idag är det en mycket bättre dag än gårdagen! :)
Jag mår bättre nu, men inte helt bra, men nästan!

Jaa, dagen har varit lååååååång med massa festligheter ;)
- Bland annat religionstest som gick kanoners! :)
- Hade mattelektion och jag och Anna har nog insett nu hur konstiga tal det finns. Undra vilket yrke man använder 3(x-1x)-(3e+56f)=(8x-76e)8(6x-8f-7e) ??????? Men justja, inga tal är svåra, i alla fall enligt Kenan...
- Fick köra bussen upp på Hallsta till kvällsskyttet som var nice! Även att man la in en stöt på Olsson och fyllde på hans magasin när han inte såg! ;)
- Och lite annat skoj! ;)

I morgon blir det inge träning för min del, ska vila en extra dag så jag INTE blir sjuk igen! Sedan blir det skola, och i morgon kommer det suga!!!!!!!!!!!!! för älskade ASeT är på halkbana och halkar runt :/ men men ... det går nog det också. KANSKE får bryta mönstret och umgås med en "vanlig" elev i morgon då. ;)
I morgon ska vi även göra EKG-tester och sedan tar jag bussen hem till mina kära föräldrar i Njutånger! :) Jag längtar faktiskt hem nu!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast ska jag vara ärlig så åker jag mest hem för att få köra lite bil, hihihihihi! ;)

Nu måste jag dra mig mot sängen.
Ha det bäst!
/ViktoriaBrink :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar