onsdag 1 september 2010

Onsdag



Idag har vi haft fullt upp hela dan. Började 06:45 med styrketest med ny etterna. Nytt per på dips Yeah!!! Sedan drog jag och brink ut på rullisar närmare bestämt intervaller i hallsta backen. Så grymt skön asfalt nu helt otroligt :D
Efter det blev det skola å hela 5 lektioner. Bara massa kul som Religion, Filosofi och Psykologi ;) Imorgon har vi Idrottspsykologi vi kommer bli värsta järn tvättade i år tror jag.. höhö
Nån som har ett tips på projekt arbete kan ju höra av er :D tack på förhand.
Ikväll har vi lira lite fotboll tjejerna mot killarna. Vi va bäst men vi förlorade. Jag gjorde 3 mål ett själv mål bland annat. Tänkte att det skulle bli lite match av det hela;)
Snart är det dags för Stöndar lägret det ska bli kanon kul :D

Idag fyller min store bror Linus år :D STORT GRATTIS!! men ingen tårta fick man heller :(

Nä nu ska jag gå och sova Hare bäst allra mest// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar