måndag 30 augusti 2010

Nu har vi klarat av ännu en dag i skolan. Jag och Brink va ner på Borgs Bilskola och fixade tid för halkbana och riskettan:D Kanoners!!! Vi har också lyckas med en annan grej men det är hemligt!
Jag sitter här och är sugen på godis:D Mumms
Men pengarna tog slut i och med att jag ska köpa Matbiljetter imorgon Det sög ju!!! Roligare att skicka hem en faktura:/

Ja nu sitter jag här och grubblar medans Viktoria gör Svenska. Det borde jag också gå hem och göra. Men har ju hela kvällen på mig som sagt. Har ju bara några Små fin justeringar kvar;) hehe Sedan är boken som bortglömd kan man säga.
Nä nu ska jag sno bilder igen..


Evy och Kajjan när vi lira lite Bowling i Solle Town.

Yeah !!!

Pappa, pappa BARN;)


En bild säger mer än 1000 ord ;) Detta få va slutet på detta inlägg ha det Bäst så länge // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar