onsdag 25 augusti 2010

Vad ska man säga...

Godkväll!

NU sitter jag här och min huvudvärk har precis släppt. Jag tror seriöst inte att skolan är bra för hälsan. Fick DÖ ont idag! :/
Allt känns så förvirrande nu! Tusentals nya ämnen i skolan som man knappt vet vad dom handlar om och blablabla... Hade i alla fall Psykologi idag i typ 1,30. Och Fysologi också. Känns som att man kommer bli skapligt tvättad i hjärnan av det där. :P Frågan är bara om de är positivt eller negativt ? ;P Hade även religion idag och där pratade vi om Livets Mening och sånt... Känns som nån jävla deeptalk kurs jag går. Men det är nog bra de! ;)

Nu blir det till att lägga sig i sängen för i morgon ska jag upp tidigt och ut och springa, HOPPAS jag inte får ont i mina ben!

GODNATT !
BRINK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar